10-04-2013

Hej igen!
Dagen i skolan har gått jättefort som vanligt, vilket är tur för det är inte det roligaste jag vet.. Är glad att jag hittat fina vänner och hamnat i en så bra klass! <3 Men just nu är det bara solen som saknas (med värmen sålart!) Längtar tills man kan hänga vid poolen med ett härligt gäng och bara relaxa o njuta av livet! Sånna dagar kommer bli de bli många av i sommar! 
Har dessutom lyckats boka in en tjejmiddag med mina favvisar om några veckor, fyller nämnligen 17 om bara 8 dar!! Som jag längtar! 
Känns som att vårterminen bara susar iväg, bockar av prov efter prov och vips så är det helg igen! Bättre kan det ju inte va!
 
Från vår inspark i höstas, Bönner allihopa!
 
PUSS O KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback