Varning för mobilbilder!!


Norsken  o jag va hemma igår kväll så jag fick laga vad jag ville till kvällsmat. Här ovan ser ni resultatet! Gudomligt gott!!
Sen kom Ayla o vi fixade oss, vi drog och mötte Hannah, Annie, Katarina och Gabbi på en bar vid 23! 
Gänget!

Var inne på VIP hela kvällen! Det var en helt okej kväll, lite ovant då allt drog igång mellan 2-3 på natten. Men de va kul i vilket fall! 

Jag o Ayla kom hem vid 5 och sen gick vi upp 8.45 imorse. Ayla behövde träffa Maja på Deffan en snabbis så vi passade på att äta frukost på donken! 

Idag har det varit sagolikt väder! Käkat pannkakor ute i solen, solat lite till och pluggat en gnutta. 
Nu är jag helt slutkörd. Blir att lägga sig tidigt idag.. Bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback