Imorgon kommer jag tillbaka till svensk mark

Bilder sen i måndags.. Tills nu..

Avslutningsmiddag
Bästa kvällen på länge! 

Gooo'maaaud o jag bjöd på lite drill som underhållning, super skoj!
En sista baguette vid Seine, med mina härliga "lundare"
Champagnefrukost med studenterna
Middag i Zlatans fotbollslags stad, PSG!
Som en liten familia! I S-G en laye med utsikt över min fina parre! 
Oj.. Champagnefeukost, ordningen på bilderna suger..  

Hejdå-fika med värdsis o några andra fransyskor jag lärt känna! Helt underbara!!
Alltid så glada <3

Så mycket det är som jag kommer sakna med Parre! Jag har verkligen haft the time of my life här och jag är såå nöjd med allt! Har haft avskedsmiddag med värdfamiljen ikväll o det blev BBQ! Vi tog några fina bilder som jag hoppas att jag får så snart som möjligt. Det var ett fint o mysigt avslut. Nu har jag o Clara suttit o kladdat på en liten grej vi har gett till varandra så vi aldrig ska glömma vad vi varit med om! Bild sen.. Har gråtit i vågor hela kvällen, min värdsyster är den jag kommer sakna mest av allt.. 
Meen jag har många roliga saker hemma som väntar, imorgon bär det av!! Dessa 5 månader har verkligen rusat fram..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback