Lördag kväll

Veckan har bara sprungit fram, och det blev helg igen! 
Igår kväll firade vi Johanna som fyllde 18 i veckan! De var en sjukt kul kväll!!
Vi var i Latinkvarteren, där blir man aldrig besviken! Satte oss på en Italiensk restaurang o en servitör på ca 40 + gav mig ett stort smile när vi kom in. Sen när han gick förbi vårt bord under kvällen så kom han fram o sjöng för mig på italienska och släppte aldrig blicken haha som vi skratta.. ("Oooh tes yeux") 
Jag sa iaf till dom att vi hade en födelsedags gris med oss så mitt i efterrätten så släckte dom ner hela restaurangen o började sjunga! De va så sjukt perfekt!! 
Sen skulle 40+:aren mata Johanna med chokladmoussen haha störd









Hela gänget!

Vi gick runt till nya barer, blev bjudna på drinkar, dansade, skrattade! Mitt i allt så var Mickans mobil borta, då dog det lite men när dom hade fått in den i baren under kvällen så blev vi så sjukt glada och dansade loss ännu mera!! Sjukt härlig kväll! Bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback