La famillia är här!

Min lilla familj är på besök så har inte riktigt haft tid till att blogga. Vi var på en mysig restaurang här i latinkvarteren i Torsdags. Sen igårkväll efter träningen så blev vi hembjudna till en fransk familj, som kör mig o deras 2 döttrar till träningen). Där fick vi så himla mycket god mat! Dom är så gulliga, det var kul att mamma o Henrik kunde få träffa dom också. 
Ikväll ska vi äta på restaurang med min värdfamilj! Och innan dess så blir jag nog kvar vid hotellet ett tag för jag har fått väldigt mycket plugg just nu. Men dom andra drar nog ut o kollar runt :)

Jardin de Luxemburg, hit tog jag mamma o pappa i torsdags eftermiddag! Supermysigt ställe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback