Karneval

Idag hade vi karneval på skolan vilket betydde att klädkoden inte existerade under en hel dag! Nästintill alla klädde ut sig, från monster till legobitar till M&M gubbar. Clara kom med en lysande idé i helgen att vi skulle klä ut oss till soptunnor. Så jag o Clara o hennes 3 polare gick upp 6 imorse och började fixa oss! Det blev många skratt denna morgon kan jag säga! Här har ni resultatet..

Som vanligt så har min värdsyster bilderna på oss i sin kamera (som hon lovat skicka till mig ikväll!) men hann ta en snabb bild när det var tomt ute. Senare under förmiddagen hade alla elever en gemensam kvartsrast där alla var ute o tog bilder o skrattade. Sjukt härlig dag! 

Kommentarer
Postat av: Michael

Så kul ni har det och man ser ju att Frankrike är modets hemland...

Svar: Tack paps! <3
Maria Ridell

2014-03-04 @ 20:13:03
Postat av: Cajsa Tapper

Sötis!! Haha skrattar åt din pappas kommentar... ^

Svar: Haha mmm ;-)
Maria Ridell

2014-03-05 @ 19:53:07
URL: http://tappercajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback