Helgen

I lördags kväll var jag ju på Operan under kvällen också, såg en väldigt fin ballet föreställning som av en slump dessutom var skriven av en svensk!
Fixade o redo för baletten!

Operan fylld med människor!

I söndag var vi på drilltävling och jag fick se Frankrikes elit tävla! Min tränare var så gullig och gav oss gratis inträde, vi fick tre "athelete" pass och fick gå runt var vi ville! Super kul och se o så grymma program dom har! Alexia är min favis detta året.
Alexia Dessy, skit snygg dräkt hade hon! 
Avatar tema!

Här nedan kommer en liten bild som var menad till Frida. På mig o fina domaren som vi båda tycker om! Frida har nog lite starkare känslor än mej meen han e snygg visst?
Benjamin domare!

Vi käkade också Lunch vid Seine som gick mitt igenom den komun som tävlingen låg i, mys! 


Det var verkligen svenskt sommarväder i parre i helgen, helt underbart! Det gjorde pricken över i:et verkligen! Denna helgen är svår att klassa, den va verkligen bäst! 


Bisous!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback