Effektiv dag

Fett skön dag idag också!
Började med att jag och Ayla drog till Auchan vid 10 o köpte på oss lite jordgubbar, mango o kakor. Vi drog till ett fint ställe vid Deffan och satte oss där. Fikade blandat med lite plugg + starkt solsken! Supermys! 
Ayla
Mmmmangoo!!
Ser kanske inte jätte mysigt ut men det var faktiskt vatten nedanför "trappan" o utsikt över triumfbågen! :) 
Som ni kanske ser så hade vi väldigt "sportiga" kläder på oss. Efter skolan drog vi till Ile de Puteaux, "sportön" nära skolan. Körde ett rejält pass, och tror nog att jag kommer känna av det imorgon! Men de e så de ska va! 
Nu är jag helt slutkörd, ska passa på att lägga mig lite tidigare idag :) gonatt!

Bisous!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback