Galet

Shit va jag stor trivs här!! Alla är över snälla och glada! Träffade drillklubben imorse och tränade lite med dom. De ser ut att gå bra, dom va glada att jag kom och jag fick hälsa på alla 30 (?) drillare. Många kindpussar där haha! Vi stötte också på en drillpappa som hade pluggat i Sverige i 2 år. Han pratade nästan flytande svenska vilket va skit bra, då blev de inget missförstånd mellan tränaren och oss :) han bjöd oss också på Middag, så jag o pappa ska äta hos en fransk familj med 4 barn ikväll! Spännande haha.. 
Vi har också hunnit gå lite på Champs Elysée, jätte mysigt nu när de börjar närma sig jul :) 


Super mycket folk nu i jule tider.


Övergulliga skyltfönster! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback